Snart helg...

Har fortfarande inga svenska tangenter sa ni far ursakta det.

tank att jag ar sa nara mitt mal...idag visade vagen 67,9 kg. Nar jag borjade ata som man ska for ett par veckor sedan stod den pa 69,5kg. Det ar alltsa fortfarande en relativt snabb minskning trots att jag ater. Jag ar sa lycklig for att jag klarat att borja ata utan att ma daligt over det, jag var sa radd for att  borja ata...

Mitt mal ar 62kg, men alla tyckte jag var knapp som satte det sa lagt men tydligen ar det inte ett orealistiskt mal. jag har alltsa bara 5,9kg kvar tills jag anr det malet. Kommer jag avra nojd da? Jag alskar maten och alla gronsakerna. barnen gillar det ocksa aven om jag lagger till mer kolhydrater pa deras tallrikar an pa min. jag blir sa matt pa sa lite och det ar ju superbra :) Finns en kinainspirerad kycklingwok i xv boken som ar saaaaaa grymt god och en aubergin gratang. Det enda jag testat hittills som jag inte gillar ar rotselleri, klarar helt enkelt inte av smaken. Men det ar ingen fara, finns ju sa mycket annat gott.

Ar fortfarande i dromvarldene fter att ha kunnat kopa m och storlek 38 i vissa klader. Ar det verkligen jag?? Skont att smalta in mer i mangden och kunna handla i normala butiker och helt plotsligt ar det skoj att laga mat igen och att handla annorlunda gronsaker som man vill testa. Denna maten som ar sa nyttig och bra ar ju sa forbaskat god att varfor har man inte atit den tidigare??? idag ar det tonfisk gryta som galler. planerar att ha den kalr tills maken kommer hem sa jag hinner ata innan jag ska pa min forsta ju-jitsu traning :)

Kommentarer
Postat av: c

Grattis, kikade in här hos dig. Vad roligt det måste kännas, längtar tills man själv är där. När du började äta följde du deras upptrappning? Lagar du bara mat från XV recept?

Kram C

2008-09-01 @ 18:47:22
URL: http://interrupted.bloggsite.se/
Postat av: Sara

Vad inspirerande det var att läsa din blogg!

Du har varit jätte duktig, nu är det bara sista biten kvar och det fixar du!

Jag går också på Xtravaganzas program och är inne på min sjunde vecka. Fast jag har varit medlem 6 veckor. Började direkt efter min semester sen hade jag möte med XV min andra vecka.

Jag kommer fortsätta titta in i din blogg!



Hälsningar

/Sara

2008-09-08 @ 13:02:19
URL: http://seproo.bloggsida.se
Postat av: Pallas Athena

Hejsan,

Du är verkligen jätteduktig som klarat av att gå ner i vikt! Och bilderna säger allt! :)



Men kanske skulle du klara av att fortsätta utan Xtravaganza? Jag surfar runt på jakt efter information om dem, och har hittat ett ställe där man kan klaga på företag - de finns med där:



www.fairshopping.se



Jag har själv lämnat ett klagomål då de vägrat släppa mig som medlem trots att jag fått en kronisk sjukdom och har varit med i ett år, har varit på 2 gruppmöten och nyttjat gymmet 3 gånger... Så se upp för dem!



Förstår såklart att du gläds åt att ha lyckats gå ner dina kilon, men det är trots allt DU SJÄLV som gjort jobbet! :)



Kram

2008-10-06 @ 05:32:04
URL: http://metrobloggen.se/pallasathena
Postat av: Sara

Hur går det för dig? Hoppas du inte fallit för frestelser! Det var ett tag sedan du skrev.



Sköt om dig!



Hälsningar

/Sara

2008-10-08 @ 11:00:54
URL: http://seproo.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0