Dag 31

Nu känner jag mig lite nere...står helt still på vågen. Jag kämpar som ett djur och ändå händer det inget där...Väger till å med 2hg mer än i söndags. Jag vet man ska inte väga sig varje dag men jag kan helt enkelt inte låta bli...

Mamma står oxå stilla och vi är på samma plats i det hela. Inte fuskat druckit vårt vatten, men va fan händer?? Jo ingenting....vad kan man göra?? Träna mer?? Jag vet inte men ngt måste jag testa.

Provade dock en kjol jag köpt i strl 46 förra året men den trillade nästan av...hade aldrig ens använt den....det är kalrt positivt men ändå...

Några tips?

Kommentarer
Postat av: Marie

Fortsätt i samma anda som förut. Man hamnar allid på små platåer, men till slut släpper det. Släng ut vågen och använd måttband och kläder istället. Själv står jag också lite still, men kom igår i en kjol jag inte haft på 8 år. :)

Kanske du kan hitta något nytt roligt sätt att träna på?

Heja dig!!

2008-06-03 @ 08:25:19
URL: http://www.sockergrynet.se/avvikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0