AngelsAim | 10 Maj, 2008

Konfirmationen avklarad

Så nu är konfirmationen avklarad. De dukade fram ett stort bord med exotiska frukter, potatissallad, kalkon, kyckling, kassler, kex, ost osv...det var inte lätt och jag känner mig hungrig trots att jag druckit min blåbärssoppa. Jag vill ha en stor bit kött att sätta tänderna i.

Uppdatering: Ikväll är det jobbigt. Men jag ahr inte fuskat..drack nyss min halva kycklingsoppa som jag ahde kvar att dricka idag. Önskar jag ahde någon att prata med som också gått igenom detta och haft det jobbigt. Mamma verkar inte riktigt förstå och ikväll har jag nästan velat brista i gråt för det suger....om du som läser detta känner att du ahr genomgått liknande s lägg gärna till mig på msn [email protected] så kanske vi kan stötta varandra...Det känns lite bättre nu men jag saknar maten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0