AngelsAim | 11 Maj, 2008

7e dagen

Så nu har det snart gått en vecka. Som vanligt kunde jag inte motstå vågen imorse...förstår inte hur jag skulle klara väga mig bara en dag i veckan, lol. Imorse stod vågen på 83,5kg. Det av råtminstonde motiverande att se minus ett halv kilo. Så 4,5kg på en vecka...inte så pjåkigt.

idag ska vi vara ute och mysa i trädgården, jag ska ta ut barnpoolen så barnen kan plaska om vädret blir tillräckligt varmt, de är helt uppspelta över det ;) idag känns det bättre än igår när jag såg resultatet på vågen, jag har däremot haft en massa skumma drömmar inatt om att vräka i mig mat och få extrema skuldkönslor när jag sen gick ur ketonfasen. För visst måste jag vara i den när munnen smakar apa och jag har en beläggning på tungan? jag är ju på dag 7 så jag borde ju vara i den.

Sen vill jag säga tack till Vickevickan och Anna. Det har varit jätteskoj att prata med er på msn och jag tycker det är stödjande att prata med människor som går igenom samma saker så hoppas vi pratar mycket i framtiden :) *kramar till er*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0