AngelsAim | 13 Maj, 2008

Tisdag kväll

Då var dagen avklarad. jag fick inte gjort hälften jag skulle göra ikväll. Jobbade hela dagen som vanligt, inget nytt där. Sen optikern och gjorde synundersökning för nya linser och nya glasögon. nu ska jag abra välja mellan de bågar jag lånade hem, funderar även på att införskaffa ett par slipade solglasögon.

Det tog typ hela kvällen att välja bågar och sedan apoteket och köpte SB12 för jag dör av min egna andedräkt. Sen stannade jag till och köpte en ny cologne till maken som en present även om han säkert hade föredragit verktyg eller ngt, lol.

Jag skulle dammsugit men klockan var 8 mär jag kom hem och jaga vr helt slut. Har ont i magen och halsbränna....så idag vilar jag. har fixat läxan inför xv imorgon samt skrivit upp vilka soppor jag ska köpa. Ska lyssna på mental trning idag igen innan jag somnar. Imorgon är det full rulle med jobbet sen xv sen träna.

Idag har jag druckit ca 3 liter vatten och en jordgubb till frukost, sparris till lunch och grönsak till kvällsmat.

Nu ska jag slappa lite innan det är dags för sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0