AngelsAim | 14 Maj, 2008

Första gruppträffen

Så, nu har jag vari på första gruppträffen. det var faktiskt väldigt trevligt och jag gillar Anna som håller i vår grupp. Är dock lite skraj över att vi ska ha sommaruppehåll i träffarna precis när det verkar vara dags att gå in i halvfart.

Jg är inte den som stirrar mig blind på vågen men jag ser det som en skoj sak, men jag gilar inte vågen nere på xv här, enligt den hade jag bara gått ner 3,9kg på en och en halv vecka och enligt min våg har jag gått ner 5,2kg. Klart hemma väger jag mig på morgnarna och där på kvällen, det kanske inverkar...

Efter träffen tränade jag och mamma och jag är så stolt över henne :) När jag kom hem doftade hela huset av spagetthi och köttfärssås..mmm...det luktar sååååå gott. men jag drack duktigt min halva persiko shake som jag ahde kvar för dagen.

Jag har även fått ta en nexium för magen då jag ahr sån grym halsbränna, hoppas det inte stör ngt bara....funderar även på att börja ta omega3 varje dag, vad tror ni? Omega3 eller blanda en tesked olja i soppan, vilket är bäst?

Annars har jag jobbat idag som vanligt och fått gjort en massa, har mycket energi trots äckelkänslan i munnen och att jag är konstant törstig.

idag köpte jag även en Omron stegräknare nere på friskvårdshuset så imorgon ska jag börja mäta stegen. Ska bara ställa in den med uppgifterna först. Jag har även numera tänkt iaf försöka gå upp klockan 5 på morgonen för att gå ut och gå i 20 minuter. brukar ananrs gå upp 5:30. Vi får se,, jag ska ge det några försök. Får väl se till att gå och lägga mig i tid helt enkelt. Haha. lättare sagt än gjort men det ska försökas iaf.

Igårkväll lyssnade jag som vanligt på mental träning innan sängdags men jag avr helt slut och lyckades somna till den, vaknade så var det spår 5, lol. Dags att stänga av...

Ikväll ska jag ta det lugnt och dricka en massa vatten för jag dör av törst, men max 5 liter per dag är det, tror jag ligger på ca 4 liter om dagen så d e nog rätt ok.

Idag har jag druckit en choklad till frukost sen en grönsak till lunch en halv persika till mellanmål och en halv persika på kvällen. Samt tränat på gymet på friskvårdshuset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0