AngelsAim | 15 Maj, 2008

Dag 11

Idag fick jag sluta tidigt på jobb för det fanns inget att göra. Jag åkte och beställde mina glasögon men skippade solbrillorna med slipning för jag tyckte det blev för dyrt. Sen åkte jag å handlade linfröolja och kardemumma, köpte även lite godis till barnen som jag ville de skulle få för att känna på att det var speciellt för mamma hämtade dem tidigt idag. Så efter affären hämtade jag barnen sen åkte jag hem till mamma och pappa och lämnade mammas linfröolja jag köpt åt henne.

Men det största jag gjort idag var att jag faktiskt gick upp klockan 5 imorse istället för 5:30 och gick en promenad på 20 minuter. Tog med mig vovven och hon stannade inte en enda gång. :) Hon var faktiskt den som höll tempot uppe min älskade Flippa. Måste säga att jag vaknade så bra genom den promenaden, det måste bli en ny vana så jag ska upp imorgon bitti igen.

Sen skulle jag få i mig linfröolja idag...fick lite olika besked på hur mycket så jag tog två msk. Men FY HELVETE. jag höll på att spy...och nu kör det som tusan i hela magen...Jag dricker bara en varm soppa om dagen och tror inte jag skulle klara ta den utan att blanda ut den. Hur gör ni andra som använder linfröolja?

Idag ahr jag ätit en halv blåbär till frukost, en halv blåbär på förmiddagen, en halv jordgubb till lunch och en halv jordgubb på eftermiddagen samt en kyckling till kvällsmat. Promenerat 20 minuter och funderar på att cyka om magen lugnar sig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0