Dag 13

Lördagen nästan över. Idag har jag inte gjort mycket känns det som men det är nog en del ändå. Direkt när jag vaknat tog jag Flippa och gick min 20 minuters pomenad. Sedan hem och drack en halv shake. Sedan slumrade jag faktiskt till ens tund igen innan jag började städa hela huset grundligt. Damma, dammasuga osv. Dammsuga behövs oftare än en gång i veckan men damma gör jag abra en gång i veckan. Efter städning åkte jag och hämtade en kompis som skulel hälsa på under eftermiddagen. Tog med honom till väla för att köpa katthalsband till katterna samt ett par nya träningsskor. behöver ett par att ha inne nu när jag börjat använda mina ute till mina promenader. Sedan åkte vi hem och kollade en disneyfilm med barnen. Danielle är för söt. När jag kommer hem med Hans som kompisen heter säger hon skulle du inte ta med din kompis hem mamma? jag svarar jo han är ju här. Då säger hon men jag trodde att det var en flicka eftersom du är en flicka. Hehe, barn är för goa.
Jag är stolt att jag klarade sitta och titta på när Hans käkade ppå Burger King, jag som älskar Burger king...deras dubbla cheeseburgare är mina favoriter...

Idag cyklar jag faktiskt inte då jag lyckats få ihop 13k steg utan cykling. En dags vila från cykeln är nog bara bra.
Imorgon tänkte vi åka till karlslundsbadet i Landskrona med barnen och där lär man nog få en del motion. Undra om barnen vågar åka rutschkanorna. Vi får se vad vädret ger imorgon...

Idag ahr ag druckit en halv jordgubb till frukost sen en halv jordgubb till lunch. Sen en halv persika till mellanmål och en hel svamp till kvällsmat. har alltså en halv persika kvar att dricka som jag tänkte ta nu.
Tror ni det är dåligt att dricka den så sent? hade det varit vettigare att skippa den?

Kommentarer
Postat av: Anna

Nejdå det är inte för sent att dricka. Det är viktigt du får i dig den sista, oavsett tid på dygnet. Jag har lite knepig fördelning på mina jag, 1 påse kl 07, 1 påse kl 11.30 och den sista mellan 21-22.30.
Starkt att ha suttit och tittat på när han åt på Burger King. Kram !

2008-05-18 @ 08:27:34
URL: http://mizzenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0