Dag 14

vet att det nu är dag 15 men den skriver jag om ikväll. Igår var det hektiskt. Hela dagen började fel. Eric kissade på sig när han vaknade och då var det bara att duscha av honom. Sen glömde jag nyckelkortet till jobb så jag fick hämta det när jag kom på det. Sen halvvägs till jobb igen kom jag på att jag glömde min träningsväska då jag ahde tänkt gå till gymet efter jobb. Dagen började dock med att jag vaknade av min underbara promenad. men det var lite kallt. Sedan på jobb så är det faktura körning vilket innebär att alla är som tokiga och arga som bin över kosntader de fått men itne tycker de skall ha. Så det var ingen skoj dag på jobb och många på kö även om vi gjorde vårt bästa får man en massa skäll. Det har jag lärt mig av mitt yrke, när jag ringer en kundtjänst är jag trevlig istället för arg och skrikig för då får jag bättre hjälp.
På lunchen på jobb var det att mixa ihop shaken och ta med den i bilen, hem och hämta träningskläderna. Efter jobb var det ner till Friskvårdshuset och träna. Jo just det, på jobb igår fick vi massage och idag känns det som jag har blåmärken på ryggen, ska nog be hene att inte ta i så nästa gång.
Efter träningen skulle jag hem till mamma och pappa och hämta stövlar jag bett mamma åka och köpa till barnen då jag kom på att deras är för små och itne hann dit själv.
Väl hemma skulle vi kolla på grannens gamla Golf för David behöver en liten bil att köra till och från jobb med. Så han provkörde den och visst den är gammal och lite sliten och har vissa små fel. Men för 4500:- var det inget snack om saken, den är ju besiktigad och skattad i julas. Så då blev det bilköp som gäller from idag så idag måste jag teckna försäkring till den. Sen var jag så grymt trött, låg och halvtittade på en film men somnade...

Jag drack en halv chokladtoffe till frukost och en halv till förmiddagsngt, en halv jordgubb till lunch och en halv till mellanmål. Sen en hel svamp med en msk linfröolja till kvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0