Dag 17

Idag har dagen varit helt ok. jag började med att gå min promenad och vädret var skönt. Sen var det jobbet. stack iväg för en tid hos optikern och fick nya linser som jag ska testa, men den ena verkar skava. får ge det ett par dagar. Sen tillbaka till jobb. Vi har sååå mycket att göra att det är övertid hemma som gäller. Sen efer jobb var det XV träff 3. jag gillar verkligen träffarna även om det känns som om jag är den enda som pratar och frågar saker...sen trnade jag och mamma och sen hem. hade lovat en av våra kunder att hjälpa honom installera telefonen över telefon hemifrån ikväll så jag ringde honom och fick igång telefonen. Alltid skönt att få igång tjänsten hemma hos någon som haft problem.

Stora vägdagen idag och vågen stannade på 81,1kg, dvs 7 kilo på 17 dagar. det är helt ok även om min våg visar nästan 8kg på morgonen ;)

Idag åt jag en halv jordgubb till frukost en halv på förmiddagen, en halv choklad till lunch och en halv till mellanmål. Sedan åt jag en hel svamp med en msk linfröolja på kvällen.

Massor av steg har jag fått ihop idag med all träning. Anna, vår coach, sa åt mig att jag får inte träna varje dag, men ca varannan. Det tror jag inte jag kommer kunna hålla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0