Dag 23

Jag känner mig lite uppgiven, jag verkar ha stått stilla med vikten sen typ i fredags...men jag har inte fuskat eller ngt...igår drack jag bra med vatten oxå. Ändå står jag stilla...någon annan som vet vad det kan bero på eller har upplevt det? Jag vet ju att jag är i ketonfas iom stickorna...så varför går jag inte ner i vikt??

Annars var dagen bra igår, det blev en förlikning på rättegången så äntligen är kanske tvisten över mellan parterna. Sen hem och sov faktiskt en liten stund innan jag hämtade barnen. Sen hämtade jag dem och när David kom hem åkte vi till badhuset och badade i lite över en timme. Givetvis had ejag tagit min morgon promenad också...

Idag ska jag jobba sen till optikern sn till farfar och åka med honom till posten och blomsteraffären. Sen hem. Så dagen är fullplanerad.

Annars händer det inte så mycket....

Kommentarer
Postat av: jannica

titta gärna in på min blogg och svara på dagens fråga

2008-05-27 @ 07:13:17
URL: http://goldenrain.blogg.se
Postat av: Jenny

Vissa veckor går det ju långsammare tyvärr. Hade en sån vecka förra veckan men nu var det lite mer igen så det är väl så det ska vara- allt för att jäklas :-)

2008-05-27 @ 16:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0