Lördag

Nu har jag inte skrivit något på ett par dagar. Har varit så hektiskt med allt denna veckan, jobb och hushåll, lol. Haft massor att göra. Idag har jag redan gått mina 30 minuter och druckit en halv soppa. Snart ska jag bege mig ut och klippa gräset innan det är dags att göra sig iordning och åka och hämta min farfar som ahr ftt för sig att de har godast wienerbröd i örkelljunga så han ville dit å handla. Så jag tänkte köra honom dit och på vägen även ta gotteboden som ahr väldigt billigt godis och nötter. Jag vet...vilka frestelser, men det är lugnt, jag längtar inte efter sådana saker så det gör mig inget...hehe säger jag nu...
barnen ska jag lämna hos mamma och pappa innan vi kör och sen när vi är tillbaka ska vi dit och grilla ikväll och kolla på melodifestivalen...det å andra sidan blir inte lätt men mamma dricker ju också soppor så jag är inte ensam.

jag köpte keto stickor igår på apoteket och nu vet jag att jag verkligen är i ketonfasen, lol. Rätt händiga om jag får säga mitt. De sista dagarna har det kännts som om jag har hår i bakdelen av munnen och halsen...så torr...något tips? säg inte drick vatten för det hjälper inte...lol. Å sb12 kommer itne riktigt bak dit det känns.

Jasg har iaf nått ett delmål, jag är under 80kg nu enligt min våg här hemma, så lite har jag inte vägt sedan innan jag avr gravid med danielle och hon är nu 5!! Nu är det "bara" 18kg kvar till min målvikt...lol.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en fin lördag:)

2008-05-24 @ 08:24:47
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Ulle

Det där med hår bak i munnen kan jag skriva under på, hade jätte problem med det i början. Men för min del försvann det efter ett tag. Jag köpte en tungskrapa, det hjälpte lite. Jag upplevde i början att jag blev torr i munnen fram på eftermiddagen/kvällen. Det kändes konstigt efter att ha druckit en massa vatten hela dagen. Men det har också försvunnit. Det är väl någon omställning för kroppen. Man äter ju ingen mat som kan få bort beläggningen på tungan.
Låter som en dag med en del frestelser, jag brukar se positivt på dessa på förmiddagen, det blir svårare ju längre det går på dagen. =)
Ville inget hellre än att stoppa något i munnen så sent som i går kväll. I dag, hm just nu känner jag att jag är alldeles för nära mitt mål för att sabba det nu. Berg- och dalbana, det är bara förnamnet!!
Lycka till nu!

2008-05-24 @ 14:02:32
URL: http://www.bantarulle.blogspot.com
Postat av: Marie

Hoppas du haft en bra dag och det gick att stå emot alla frestelser! ;)
Jag har samma problem med torrhet, men med tungskrapa, sb12 och munspray, så har det blivit bättre. Plus vätska.

Ha en bra fortsättning på helgen.
kram

2008-05-24 @ 19:28:27
URL: http://www.sockergrynet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0