en dag kvar sen helg :)

jag vet lixom inte om jag är glad för det eller inte...jo klart jag e glad för det men samtidigt e d så skoj på jobbet. Men hoppas det blir bra väder i helgen så man kan vara ute mycket :)

idag gick resorna bra, missade nästan tåget hem men hann precis...sprang järnet från bussen som var sen, lol. På jobbet fick jag idag en telefon och ett najs headset, tack Jennie ;) Men telefonen e inte riktigt rätt konfad för mig så jag kan itne ta in samtal ännu, men ringa ut kan jag så det gjorde vi idag och löste en del andra ärenden. Det är verkligen ett skoj jobb där man lär sig mycket och jag stormtrivs med kollegerna. Tror de tycker jag e helt ok med lol, har inte märkt ngt annat. :)

Eric kissade i byxorna idag igen, han har fått ultimatum att om han gör det imorgon får han ha blöja i en hel vecka. Man ska ju inte hota sina barn men vad ska man göra? Han är ju bara lat...

När jag kom hem la jag mig i solariumet, somnade helt otroligt inte...sen klockan 20 var jag på utvecklingssamtal på Erics dagis. Så det blev ingen träning idag heller och på tisdag är det föräldrarådsmöte på Danielles skola så då blir det inte heller någon...känns väl sådär men det kommer. Jag måste låta mig själv ta det lugnt nu när jag börjat det nya jobbet, man blir rätt trött när man håller på att ta in en massa nytt. Vill inte gå ner mig igen genom att pressa mig själv till mina gränser :) Annars är jag rätt bra på det, lol.

Iaf så ska jag slappa nu och gå och lägga mig i tid. *kram* till er mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0