Helgen

Nu är helgen nästan förbi och imorgon är det dags att jobba igen :)

Helgen har varit rätt lugn. I lördags slappade jag mest och läste mer i boken jag höll på att läsa. Sedan städade jag huset och satte igång med helgens tvätt. På kvällen åkte vi till mamma och pappa och grillade. Det var ett tag sedan vi bara umgicks och det var härligt att göra det igen :)

Idag började jag med att läsa ut min bok. Jag läste Män som hatar kvinnor och den var riktigt bra, undra om jag ska ta och se filmen nu...
Började sedan på efterföljaren i Millennium serien som är Flickan som lekte med elden. har börjat komma in i den men är inte riktigt där ännu. verkar bra än så länge.
Sen var det dags för simskola med barnen, Danielle tog ett nytt simmärke idag så nu har hon totalt tre. idag tog hon Baddaren gul. Jag tycker det är skoj att hon gillar simningen och så länge hon gör det kommer vi att uppmuntra henne. Eric har lite svårare för att slappna av i vattnet men det kommer :)

På vägen hem köpte vi hamburgare och tog med oss hem. Sen läste jag lite mer och sen gick jag ut i trädgården och flyttade lite stenar, tappade dock motivationen och klockan var typ redan halv sju på kvällen.

David har gjort klart ritningarna på vårt uterum som ska byggas och vi saknar bara en underskrift av en granne och gradlutningen på taket sen kan alla papper skickas in för bygglovet. Här är n liten bild på hur det ska tänkas se ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0