Huvudvärk

Just nu har jag sån grym huvudvärk..har tagit en tablett så jag hoppas det går över snart...

Toaletten är nästan klar, ska bara kopplas på vattnet. men det krävs några delar till så det får vänta tills kassan känns bättre. Fint blev det iaf. Ovanvåninge känns som ett helt annat hus :)

Jag gick till Poolia med raka rör och sa åt dem att jag ahde fått ett annat jobberbjudande så om de ville kontra. De kontrade för de ville inte släppa mig :) Jag fick alltså lönehöjning efter 2 veckor!! Sanslöst...men jag trivs ju oxå så det är härligt.

Idag skulle jag till doktorn klockan 8 (trodde jag iaf). När jag kom dit sa de att nej det är imorgon, vilket inte är möjligt för jag ahde aldrig bokat in ett besök imorgon eftersom det då är dagis vårutflykt. Men jag fick en ny tid till klockan 14 i eftermiddags. Så då körde jag till Citygross efter när jag avr på väg hem igen. Väl hemma fortsatte städningen så allt blev skinande rent. Sedan ringde värderingsmannen och frågade om han kunde komma halv ett istället. Det visade sig att David blev ledig idag så det gick bra. När han kom var han verkligen imponerad och sa OJ vad fint allt är jämfört med tidigare. Så det ska bli intressant att se vad värdet blir nu och hur vi kan lägga om lånen. Hans besök gick rätt snabbt då han varit här tidigare.

När han var klar åkte jag till logopeden med Eric och direkt efter det till min doktor för att få min b-vitamin spruta.

Efter det hälsade jag på farfar en sväng och såg hur det var med honom och sen åkte jag till mamma och pappa och fikade...tyvärr glömde jag klippa deras gräs. Hade bestämt mig för att göra det eftersom pappa som skulle gjort det igårkväll kom hem till oss istället och hjälpte till med toaletten. Jag har verkligen de bästa föräldrarna i hela världen :) Ja förutom mina barns föräldrar dvs...hahahaha. nej seriöst så har jag de bästa :) Älskar er mamma och pappa :)

Efter besöket där var det till att fara hem och göra sig iordning för halv sex skulle jag vara i Malmö på Poolia för ett möte. Nu är jag äntligen hemma och för första dagen på länge kan jag äntligen slappna av...nu komemr tröttheten och jag e helt slut.....

Kommentarer
Postat av: Pulver

Kikar runt för att söka länkvänner med bloggar som handlar om viktminskning, kost, motion och välmående.

2009-04-30 @ 23:32:14
URL: http://viktminskning.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0