Idag lyckades jag slappa....liiite :)

Dagen började som vanligt, sov lite längre än vanligt dock. Sedan putsade jag alla fönster på nedervåninge för de var så smutsiga. Samtidigt körde jag sista tvätten. Vek även en del tvätt och la undan. När jag var klar la jag mig på sängen och kollade faktiskt på två filmer, men somnade till den andra...

När jag vaknade till liv igen kände jag att jag behövde vara aktiv för att vakna. Jag städade bilen på insidan, så nu är den ren och fin. Sedan körde jag iväg och tvättade den, blev inte riktigt nöjd dock så jag fick tvätta fälgarna lite när jag kom hem. Sen vek jag allra sista tvätten och la undan och körde ett varv med dammsugaren här hemma.

Nu har jag gjort iordning min väska för morgondagen och laddat mp3 spelaren. Ska bli intressant att se hur det är imorgon :)

Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0