Lördag

Idag har det varit lite hektiskt. Dagen började med att en gammal god vän kom på en snabbvisit. Tur vi var vakna, haha. Sedan åkte jag och gjorde vid naglar, blev lila glitter denna månaden.



Sedan bar det iväg till frisören men det blev för ljust upptill tyckte jag så jag ska dit igen imorgon...

Sen till mamma och pappa och hämta lite verktyg för att ordna med lilla toaletten. Sen till Biltema och köpa karmskruvs grejer och till sist till K-Rauta och köpta tapet, fix, klinker och lite annat smått och gott. Före bilder med projekten i helgen eller mitt i bilder, haha.

Barnens dörrar. Här e Danielles men den har jag redan börjat sätta lister runt.



Här är Erics...



Sen har vi lilla toaletten som har fått målat taket och lagt våtrumsspärr i. Imorgon ska jag tapetsera och sen ska David lägga klinkers och foga det hela.



Det blir säkert fint när det är klart. Efter bilder kommer när det är klart, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0