Min slappedag?

Ok, så jag ar svårt för att bara ta det lugnt. Jag såg iaf en film, höll på med att tvätta samtidigt dock. Efter filmen vek jag en del tvätt, städade ut barnens garderober. Hängde undan vinterjackor och overaller. La undan allt vintertjafs. Sedan fram med lite tunnare saker. Efter det duschade jag och sen begav jag och dottern oss av för att lämna påskkycklingarna som barnen gjort till Daniel och Ulrica men som vi givetvis glömde hemma. Sen åkte vi till Netto och köpte en tuff ringklocka som jag såg hos min bror i fredags. Då blev det även ett par till solcellslampor och en solcells slinga. Sedan till Mamma och Pappa och lämna en ringklocka till dem då de ville ha en. Där hittade Danielle en kompis att leka med.

Eftersom Pappa höll på att ta upp en stor rot men hade sitt spett hos oss så åkte jag hem och hämtade det åt honom. Sedan kämpade jag lite för att få Danielle att komma med hem.Väl hemma började jag plocka och dona samtidigt som jag givetvis fortfarande tvättar. Massor av jackor och sådant. Sen dammsög jag och nu grillar maken...

Så mycket blev det av min slappedag...men imorgon då SKA jag minsann slappa....eller iaf verkligen försöka...

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0