Nytt jobberbjudande?

Idag från ingenstans får jag ett mail...det är en konsultfirma som hittade mitt CV på nätet. De ville erbjuda mig en tjänst hos ett företag i Lund som heter Axis...de erbjöd 25k i månaden vilket är några tusingar mer än vad jag har nu...
Jag är villrådig..mer pengar e alltid najs...men ja trivs ju så jävla bra där jag e nu.

Jag kan inte lämna jennie, maria och alla de andra goa människorna. Jag har kommit till beslutet att jag ska kontakta Poolia och berätta att jag blivit erbjuden detta och se om de vill kontra min lön hos dem lite iaf...

Annars har det varit en suverän dag :) Jobbet gick kanon och det känns bättre för varje dag som går :) Jag som inte arbetat heltid på ett tag klarar av heltid utan problem :) massor av smileysar jag vet, men jag e GLAAAAD.

Folk i min omgiving har märkt så stor skillnad på mig, jag e mycket gladare nu :) Måste komm ihåg att ringa facket och a-kassan bara och ändra min info hos dem.

David har varit hemma med barnen idag. Han verkar bättre och Danielles feber verkar äntligen vara borta.
Nu är räkningarna fö månaden betalda. Simskolan till hösten är bokad och betald. Det är idag exakt en månad tills vi åker till USA. Längtar...

Helgen har vi massor att fixa och dona med här hemma. jag ska renovera lilla toaletten där uppe har jag fått för mig. Men först ska jag imorgon till poshshop och fixa mina naglar och sen till frissan och klippa av håret...inte allt..men en hel del har jag bestämt.

Idag var jag och köpte en födelsedagspresent till Danielle klasskompis som hon ska till kalas hos imorgon, sen hälsade jag på min älskade pappa och mamma en stund och sen åkte jag och lämnade instrumenten till world tour till min bror. han ska lånda det till nån spelkväll han ska ha med sina killkompisar. Då fastnade jag lite så spelade han och jag lite face-off. GH  e riktigt najs :)

Nu softar jag och tänkte mysa lite med maken. Livet är verkligen underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0