Slappa...

Det har jag och maken bestämt att vi ska göra imorgon. Ska ligga så mycket som möjligt i sängen och bara glo på film. Dvs så mycket barnen tillåter det, haha.

Idag har vi fått iväg all betong som llåg efter bilningen av trappen. Samt räcken och sådant. Jag fick lukat det sista så nu är det gjort. Kan inte säga att det finns ngt kvar att göra ute som är direkt akut. Nu känns det ok att börja jobba på tisdag, hehe.

När vi var klara där ute och maken var iväg med det sista så städade jag inne, hade gjort en del innan så nu fick jag gjort det sista. Nu är det rent och fint inne också, Har bara kvar att bädda vår säng, det ska vara nytvättade härliga lakan när man går och lägger sig ikväll och under morgondagen då vi ska mysa och se på en massa film ;)

Mamma och Pappa kom förbi idag och lämnade påskäggen till barnen, de böev superglada och går runt med dem. De fick även en massa nyttigheter som underkläder och strumpor :)

Nu ska det slappas lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0