Snart helg igen

Har inte skrivit på några dagar. Har inte hunnit med riktigt. Veckan började med att jag blev dålig så jag vilade mest och läste en del under måndagen och tisdagen. På tisdagen blev även dottern dålig med feber så igår stannade maken hemma med henne och jag fick gå till jobbet :)

Jobbet var skoj som vanligt och imorgon ska jag svara själv för första gången, spännande :) Idag hade även David blivit dålig och jag fick därför stanna hemma och ta hand om dottern så han kunde vila. Han mår bättre nu så imorgon kan jag som det ser ut jobba :)

Annars är det inte så mycket som hänt men det räcker typ...haha. Har fastnat i min bok, e på sista delen i millenium serien. Riktigt bra böcker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0