Trött eller?

haha, dagen idag började komiskt...

Allt gick väl på morgonen men på tåget somnade jag och blev väckt av en medpassagerare i Malmö...hahahaha. Det var bara att sätta sig på första bästa tåg tillbaka till Lund.
Jag hade haft väckarklockan satt på mobilen mmen stängt av den för jag tänkte jag e inte så trött så jag kommer inte somna...jovisst...

Ringde jobb och berättade att jag blev sen. Gav många ett gott skratt när jag berättade varför. Men ett gott skratt förlänger livet och jag är inte rädd för att bjuda på mig :)

På jobb ringde jag en användare direkt på när jag kom in som jag ahde bestämt tid med. Sen gjorde jag en manual och sen började jag ta samtal med Jennie vid sidan av mig. Har varit en väldigt givande dag måste jag säga. Jag gillar att skriva manualer och utbildningsmaterial och chefen gav mig ett riktigt bra screen shot program.

Givetvis fick jag in ett samtal typ 2 minuter innan jag skulle sluta, hehe. Men jag hann med tåget iaf :)

Nu är det helg och det är så jäkla skönt att jobba så man uppskattar ledigheten mer, sen kan man inte klaga när man har världens bästa kolleger och ett givande arbete :) Shit jag ahr det bra *ler*

Hade gärna varit med på after worken ikväll men ansåg att en visit till malmö per dag får räcka, hahahaha. Men helt allvarligt så hade jag gärna varit med men hade säkert däckat...lol.

kram till er alla och hoppas det blir fint väder i helgen så man kan få massor av frisk luft :)

Kommentarer
Postat av: jenn

Hejsan!! Hoppas du är ute i solen =) Det är jag!! Jag sa ju att det är jätttte jobbigt att få ett samtal 2 min innan man slutar. Jag ska lära dig mina små knepp =) Ha en skön helg.

2009-04-18 @ 14:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0