Vilken workout!

Idag har jag avrit sååå duktig, tycker jag iaf. Jag började med att byta däcken på min bil till sommardäcken. Sen hade jag tänkt tvätta bilen men det blåste för mycket för det tyckte jag. istället började jag lägga plattor där jag hade rivit bort rosenbuskar tidigare i veckan. Efter ett antal plattor tänkte jag att det nog är bäst jag lägger plattorna som går jäms med staketet då dessa sektioner går samman. Staketet sattes upp förra året men vi hann inte med att lägga ner plattorna (för att ättare kunna klippa gräset). Sagt och gjort så la jag ner alla dessa plattor som rör sig om ca 50 plattor...det var tungt arbete vill jag lova, ta bort gräset där, platta och jämna och sen ner med plattorna. Men nu är det gjort, förutom de plattor som maken måste skära till vid stolparna. Kan dock säga att jag är totalt slut i hela kroppen...

Dotter sov över hos sin kompis igår och det hade gått bra. De har fått för sig att hon ska sova där idag igen. Eftersom det är påsklov har jag inget att invända men det vore skoj om hon ville vara hemma någongång oxå. De har dock lekt här hemma idag och en till av deras kompisar. Vi får väl se hur det blir. Imorgon ska abrnen sova hos sin mormor och morfar och på torsdag ska vi påskpyssla :)

Nu återstår dilemmat, träna ikväll eller inte??

kram till er alla :)

Kommentarer
Postat av: Bror

Bilder på vad du har gjort hade varit trevlig! :)

2009-04-08 @ 08:43:30
URL: http://atthittaetthem.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0