Allt på en gång

Klarade inte skriva igår, hade för ont i huvudet. Idag är det lite bättre. 
När jag var på väg till jobet igår tappade jag balansen å höll på att köra av vägen...inte bra. Jag vände hemåt igen och klarade mig hem. Kände hur min huvudvärk växte och växte. Tog piller drack vatten och gick och la mig. Lyckades somna men vaknade med en ännu kraftigare huvudvärk, inget jag gjorde hjälpte och jag ville bara skruva av huvudet så jag slap dunkandet. 
Idag har dunkandet begränsat sig till ena halvan av mitt huvud, alltid något...

På en annan not har jag fått nya arbetsuppgifter. Fram till december ska jag arbeta på ett projekt i helsingborg. Ska bli härligt at slippa pendla och skoj att lära sig nya saker. Efter projektet ska jag tillbaka till servicedesken, men hade gärna stannat i hbg på något område. Vi får väl se, det är långt kvar till december. 

Igår när Daniele kom hem var hon så söt. Hon säger mamma vad fin du är om ögonen, sådär svart och fin. Jag hade sminkat mig för första gången på väldigt länge, hehe. Fast det var ju till ingen nytta när jag ändå fick vända på vägen till jobb. Men det var iaf gulligt av henne. 

Eric kom imorse å sa mamma jag känner mig lite hostig och sjuk precis som du, haha. Barns kommentarer är oslagbara. 

Nu är det dags för mer vila, kram på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0