Drömbilen uppgraderad

Hehe, jag vet det kanske är tramsigt att ha V70 som sin drömbil men det har jag ändå. Idag köpte jag en ny, bytte in den andra. Nu kör jag en från 205 istället och som är 2.5T så det är mer drag i denna :) Det var ju typ det enda jag saknade i den gamla. Tydligen var repjobbet sedan krocken med grannen inte bra för drivaxeln var kass vid det hjulet som skadades. Illa...men eftersom jag är en så trogen kund drog de inte av ngt för det. Samma färg som innan, här e en bild :)


Denna har även något slags uppfällbart bord i mitten där bak och en inbyggd barnstol :) Men det e lugnt, Eric ville inte sitta på den för han tyckte den var halkig men Danielle älskar den så det var lätt löst. 
Hann inte städa idag då vi kom hem så sent så det får bli imorgon istället. Jobbet flöt på och sen var Eric hos logopeden och det gick bra. Han ska dit en gång i veckan nu i 4 veckor, ska boka tiderna imorgon. 

Annars är allt bra, fuskade lite idag och åt korv och tortellini istället för soppan ikväll. Men jag är stolt för jag åt faktiskt bara tills jag inte var hungrig längre. Ska bli intressant att se vad vågen säger om det imorgon. 

Nu ska jag ta kväll, kram på er :)

Kommentarer
Postat av: DamnCat

Går Eric hos logoped? Varför då? nyfiken Tindra ska börja igen nu i höst. Vi har haft ett rätt långt uppehåll med det nu så det ska bli spännande att se hur det ser ut med hennes tal nu :)

2009-08-13 @ 22:18:53
URL: http://www.metrobloggen.se/DamnCat
Postat av: Mia

Han går till Logoped för att han slarvar när han pratar. Lite irriterande när jag vet att han kan om han försöker men men...

2009-08-14 @ 06:17:08
URL: http://angelsaim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0