Helgen

Nu har helgen kommit och gått. En del saker har vi fått gjort. I fredags efter jobb var jag å handlade och sen hem å städade hela huset. Skönt när man kan hålla helg på riktigt tycker jag. På lördagen skulle en kompis ha kommit och hjälpt oss med bygget men han blev dessväre sjuk. Gjorde dock inget då hela dagen ändå regnade bort. Så istället städade vi i källaren, hehe. Jag passade också på att frosta av frysen då det var i digert behov. 
På kvällen hade vi myskväll tillsamans alla fyra. 

På söndagen var vädret lite bättre och vi fick gjort lite saker ute. David var tvungen att åka och köpa en annan slang till kompressorn han köpte tidigare i veckan. Sen byggde jag en bur till Billy:


Photobucket

Photobucket

Sen kom vi på idén att städa bland vårt trä i ladan...

Photobucket

Bebis var också ute :)

Photobucket

Vi fixade tillfälligt golv så vi kan använda bakdörren...

Photobucket

Det gillade klätterapan Eric, hehe...

Photobucket


Sen grillade vi en del och hade det allmänt trevligt. Började också tömma poolen. 
Idag ahr jobbet flötit på bra, det märks att saker börjar sätta igång igen :) Har fått reda på att de behöver fler folk till en tjänst inom företaget. David hade varit så perfekt och jag vet hur dåligt han mår av sitt jobb i dagsläget. Han hade verkligen passat som handsken på det jobbet och han hade kunnat samåka med en av våra vänner till och från för att hålla ner kostnader. Det hade bara varit så perfekt...han behöver verkligen komma ifrån rivning och sanering innan det förstör honom helt. Det var allt för idag. 

Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0