Jobbig dag

Idag har varit en riktigt jobbig dag på jobb...

Jag haffade tag i min chef redan imorse och då hade han tid. Han tycte inte jag gjorde ett dåligt jobb och hade inga planer på att göra sig av med mig. Det var skönt att höra. Men tydligen hade en sak jag sagt på trsdagsmötet gjort vissa personer upprörda så känslan av att jag är utfryst var inte inbillning. Jag hade inte alls menat vad jag sa på det sättet som vissa hade tagit det. Mitt attempt till ett skämt gick verkligen snett. SÅ jäkla typiskt mig... 
Så det blev en del tårar på jobb idag och det kändes allmänt skit faktiskt. Den kollega jag är närmst hade också tagit det hea fel och jag har pratat med henne om det. Jag skickade ut ett mail till hela servicedesken där jag bad om ursäkt om folk hade tagit det fel, det var verkligen inte min mening. Mer kan jag inte göra....men det är inget skoj att känna sig utfryst och må dåligt på sitt arbete. Samtidigt vet jag ju iaf att jag gör ett bra jobb ifrån mig. Hädanefter ska jag nog bara hålla käften på jobb känns det som, iaf aldrig mer försöka skämta. suck.... 
Anmälde mitt intresse idag att ta en tjänst pånärservice istället. Har även ansökt om ett annat jobb inne på Poolia som verkar kanon. Vi får väl se...

Nu ska jag iaf försöka slappna av och bli av med klumpen i halsen och magen...

kram på er....

Kommentarer
Postat av: Lory

Gud vad tråkigt när folk uppfattar det fel att man bara inte kan fråga om man blir osäker på hur man menar istället för att frysa ut varann... hur gamla e vi egentligen?!?!

Hoppas du får nåt av jobben om du känner du vill byta, man ska ju trivas man ska vara där många timmar per vecka ju. Kram

2009-08-24 @ 22:38:11
URL: http://lorylay.blog.se
Postat av: DamnCat

Välkommen i klubben... Folk brukar inte fatta mina skämt heller och det slutar oftast med att de skruvar lite besvärat på sig eller glor på mig som om jag är ett ufo. Vi får väl sitta och dra våra skämt för varandra ;) Hoppas det känns bättre nu, det är aldrig kul när sånt där händer... Att känna sig utfryst är ingen rolig känsla alls! Kram

2009-08-25 @ 23:47:13
URL: http://www.metrobloggen.se/DamnCat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0