JuJitsu

Är relativt nyhemkommen från träningen, har inte svettats så på länge. Skönt att känna att man varit aktiv. E lite öm i armbågen bara, men det e inte träning utan att jag slår mig på något sätt, haha. Kändes bra, hoppas sensei också tyckte det. Köpte en ny Gi då jag tycker den jag har är för tjock. Kanske kan röra mig bättre i en tunnare. Iaf så ska jag försöka gå på träningen på söndag och sen e det uppvisning för potentiella nya på tisdag så då är det ingen träning . 
Hoppas bara min bror snart hinner börja med badmintonen också...

Jobbet gick bra idag och mot slutet avd agen hade många poleter trilat ner och saker började klicka, nu är det dags att börja jobba tycker jag så imorgon ska vi ta samtal :) Ska bli skoj, teamet vi jobbar med verkar vara trevliga och ha humorn på rätt ställe :)

Efter jobb var det hem och sätta igång direkt. Innan det var dags att åka och träna hade jag hunnit städa billys bur, kattlådan, dammtorka, byta lakan i vår säng, städa toaletterna och kök, vattna blommorna och putsa speglar. Så jag var svettig redan innan jag åkte och tränade, haha. Medans jag var borta tog David hand om golven. Underbart att vi kan ta helg på riktigt imorgon då städningen redan är avklarad. 

Min huvudvärk är bättre då det bara är ett konstant litet muller om man beskriver det så men det blev iaf inte värre av träningen och det är bra. 

Imorgon ska Danielle sova hos Emira så d blir bara jag david och eric hemma, får se om vi myser till det då. 

Nu ska jag iaf ta kväll efter en utmattande men bra dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0