Mina barn värmer mitt hjärta

Barn är underbara när de vill vara det ;) Jag kommer snart till det. Dagarna har flytit på som sig bör och idag var mor min snäll och hämtade Eric och följde med honom till logopeden. Efter jobb åkte jag dit och hämtade honom. Jobb har börjat flyta på rätt bra nu när det finns saker att göra igen men ibland önskar jag att jobbet var mer av en utmaning...
Killbergs ringde idag och berättade att det inte var lönt at reparera vår skrivare så vi fick en ny, den hämtade David idag efter jobb. När jag kom hem satte jag genast igång och städa då det är torsdag. Så nu är badrummen, köket och borden klara. Vattnade också blommorna. Imorgon är det damma, skaka lakan, Billys bur och dammsuga som gäller. Sen är städningen klar för helgen. Undra hur jag ska hinna med torsdagsstädningen när Jujitsun sätter igång nästa vecka...hmms...

Nu till barnen. Danielle har fått en ny vän som heter Emira och nyss har flyttat hit till Hasslarp. De har verkligen funnit varandra och lekt några kvällar i rad nu och i helgen som var. Imorgon ska Emira sova över här och vi ska ha grillmys över öppen eld, lite campfire stuk i vår grill, hehe. Det ska grillas korv, smores (amerikanskt men det är kex, choklad och marshmallows) och förhoppningsvis även pinnbröd. Förhoppningsvis komemr vi ha supermysigt vi fem tillsammans. Sen blir det väl att vi sätter på en film till barnen i deras tv rum och gör lite popcorn till dem. Imorgon ska de verkligen ha en speciell kväll. Det är det minsta jag kan ge dem då de tillfört mitt liv så mycket som de har. Jag är inte den som har svårt för att visa och berätta för mina barn hur mycket jag älskar dem och jag hoppas att de aldrig kommer tvivla på att jag gör det. Danielle har kommit in i fasen då hon själv ska bestämma vad hon ska ha på sig och det är väl dags att hon får följa med när man ska köpa nya kläder till henne...suck...haha. Iaf så har jag aldrig sett henne så här med någon annan kompis, hon och Emira har verkligen klickat. Här e ett foto på dem :) och sen ett på busen Eric ;)



Visst är barn underbara? :) 

Kram på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0