Snart helg :)

Nu är det torsdag, bara en arbetsdag kvar tills det är helg. Idag har jag jobbat som vanligt, hehe. Gick lite tidigare för det var dött och jag skulle tanka på vägen hem. Vägen hem var händelselös...tack och lov ;) Jag stannade till hos mamma och pappa på vägen hem och pratade lite. Väl hemma började jag dona med bloggen och fastnade i det lite. David lagade mat till barnen och det luktade såååååå gott men jag var duktig och drack min soppa. Ringde mamma för lite stöd men tyvärr svarade hon men ät då...hmm...blev liiiiite besviken....

Sen har jag typ tuggat en massa tuggummi, solat, städat toaletterna och köket. Iom det behöver jag bara göra rent billys bur, torrdamma, skaka lakanen och dammsuga imorgon när jag kommer hem å sen är städningen för helgen klar :)
Ska förbi affären på vägen hem imorgon oxå...

Min vän Adam var snäll idag och hjälpte mig fixa lite på designen här som jag inte fick rätt på. Tack :) Men nu har jag inte så mycket mer att skriva faktiskt...

Kram på er :)



Kommentarer
Postat av: DamnCat

Du är jätteduktig som höll dig till soppan! :) Jag är nog numera helt inne på att jag och Henrik är ena hopplösa lortgrisar med tanke på hur lite vi städar jämfört med andra. Börjar bli lite pinsamt... Jag undrar om inte Hälsovårdsmyndigheterna knackar på här snart för ryktet går väl om oss snart! Haha!

2009-08-07 @ 12:33:08
URL: http://www.metrobloggen.se/DamnCat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0