Tisdag

Idaghar jag varit hemma då Eric varit lite krasslig. Åkte och fick inlämnat en massa saker på service som var trasigt, går en sak sönder så går alla sönder? hehe. 

Efter det var jag å klippte mig hos Tess på Poshshop här i stan, blev riktigt nöjd så till henne går jag hädanefter, vad tycker ni?


Äntligen blev det som jag vill ha det, lite mer modernt stuk. Sen när hon var klar satte jag mig hos Louise och fick fixat nya snygga naglar :) Kanske syns dåligt på fotot men ändå:)


Tack mamma för att du passade barnen medans jag var iväg. 

Idag presenterade Poolia David för ett jobb i Malmö, åhhh vad jag hoppas han kan få det för nu vill hans jobb att han ska åka iväg i 2 veckor och det vill inte han och det funkar knappt om han skulle göra det. Vilken lättnad det hade varit för oss om han hade fått ett annat jobb. Han har försökt ett bra tag att komma tillbaka inom IT men det har varit svårt att hitta jobb där. Jag håller alla tummar jag kan. Det var allt för idag. 

Kram på er :)



Kommentarer
Postat av: DamnCat

Försökte lämna en kommentar här igår men det gick inte. Tycker iaf frisyren är jättesnygg på dig! Fina naglar också :) Jag hoppas för er allas skull att David får jobbet, det suger när man vantrivs med något som ändå tar så stor del av ens tid :/



sv: Nej, ju mer jag funderar på det, desto mer verkar det enda rätta att tvärvägra betala. Jag blev ju lite tagen på sängen när hon ringde, inte så kul att sitta och bråka om det på bussen liksom... Jag ska iaf kontakta en konsumentvägledare och höra vad de säger och sen ta det därifrån.

2009-08-20 @ 17:54:44
URL: http://www.metrobloggen.se/DamnCat
Postat av: Lory

Riktigt snygg blev du i håret =) och naglarna med såklart!

2009-08-21 @ 14:28:26
URL: http://lorylay.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0