Ny vecka

SÅ är det ny vecka. Mycket Lucia firande har det varit och sista är idag med Danielles skola i Kattarps kyrka. Hon var så duktig där i söndags med Himlakul. Fast hon såg för härlig ut i hårete fter allt kliande på glittret. Jag har tagit en massa Lucia firande foto från båda barnen som jag ska visa sen....
Vi var på julbord i lördags. Supergott. Fleninge gästis har verkligen ett bra julbord och trevlig stämning samt bra service, tips för nästa år ;)
Man blev supermätt som vanligt.
Igår lastade jagsläpet och städade Davids rum i källaren. Det va en del att göra...
Idag ska jag på Ikea med mamma. Sen måste jag tvätta lite och till sist är det Lucia ikväll.
Vikten är käpprätt. Nu är jag trött på det, får inte på mig byxorna längre...Så nu är det slut med allt småätande och soppor gäller dagtid, sen lätt mål med familjen på kvällen. Får se vart det bär hän men jag måste ner igen för att må bra...
Kram på er

Kommentarer
Postat av: DamnCat

Ska vi göra en deal du och jag? Jag har ju också vikten över mig som ett stort svart moln. Vi borde kunna komma på nåt skitbra och slå våra kloka skallar samman ;)

2009-12-16 @ 00:44:35
URL: http://www.metrobloggen.se/DamnCat
Postat av: Maria

Tycker jag låter bra, vi får komma på ngt vi kan börja med till efter nyår :)

2009-12-16 @ 05:58:28
URL: http://angelsaim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0