Update med bilder

Var ett tag sedan jag gjorde en update med foto så här kommer en hel drös.
Först har vi uterummet, det är inte helt klart men nästan :)
här är en närbild på dynorna jag klädde om
Sen har vi vårt tomteland.
Sen har vi Danielle med sin dator
Hon har en skum min då hon håller på att öppna Erics Lego påse från hans kalender ;)
En på min nya hårfärg och frisyr :)
Sist men inte minst har vi den öppna spisen, den är inte klar. De ska sätta bruket på den på tisdag och sen ska den målas, men viss är den fin? :)
Jag har startat tvätten och huset är städat....finns inget kvar att göra?? Kan det stämma? Jag börjar bli lite nirrpig, inte ska jag väl kunna ta det lugnt en hel dag????

Kommentarer
Postat av: irene

Erat ute rum blir ju så fint och mysigt med en brasa också...kram irene

2009-12-06 @ 18:25:27
Postat av: irene

Erat ute rum blir ju så fint och mysigt med en brasa också...kram irene

2009-12-06 @ 18:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0