Vad gör jag?

Jag fick i uppgift av min samtalspartner igår att börja skriva ner vad jag egentligen gör...vill ni se mina två senaste dagar? Jaja, skit samma, det får ni iaf...

2/12 2009

 

  • Fixa frukost till barnen
  • Samla ihop Erics extra kläder till dagis
  • Packa Danielles ryggsäck
  • Se till att barnen klädde på sig
  • Lämna Danielle på skolan
  • Gjorde iordning mig själv
  • Lämna Eric och Emira på dagis
  • Inskolning en stund på dagis med Eric
  • Åkte till mamma och drack kaffe
  • Åkte till samtalspartner
  • Hämtade Flippa hos mamma
  • Inom väla och se vad de behövde för att kunna lämna min telefon på service
  • Hämtade Eric och Emira på dagis
  • Vek tvätt
  • Ringde försäkringsbolag
  • Hämtade Danielle från skolan
  • Städade min garderob samt bland underkläder
  • Städade ur hörnskåpet i matrummet
  • Flyttade ut hörnskåpet till uterummet
  • Dammsög uterummet
  • La på mattor i uterummet
  • Satte upp lampa i uterummet
  • Bar upp tv-bänken från källaren till uterummet
  • Fixade alla ljus i uterummet
  • Plockade undan alla saker som låg överallt i huset
  • Fixade kvällsmat
  • Dukade undan kvällsmat (David hjälpte till)
  • Fick även städat ur lite diverse lådor i kök och sovrum

 

3/12

 

  • Väckte barnen
  • Tog fram frukost till barnen
  • Fixade barnens kläder och packade Danielles ryggsäck
  • Lämnade barnen på skolan/dagis
  • Åkte till mamma och drack kaffe
  • Dammsög åt mamma
  • Åkte till Jysk för att fixa en sak
  • Åkte till City Gross för att handla
  • Hämtade barnen på skolan/dagis
  • Packade upp vad jag handlat
  • Bytte lakan och satte igång tvätt
  • Städade ovanvåningen
  • Klädde de nya dynorna till uterummet
  • Sorterade min hängsektion i min garderob
  • Plockade undan i allmänhet
  • Lagade mat
  • Städade undan efter maten (David hjälpte till)
Danielle tycker inte jag sitter ner tillräckligt, men när jag sitter ner tänker jag och det är inte heller bra...så pest eller kolera?

Kommentarer
Postat av: DamnCat

Jag vet hur det kan vara fast jag reagerar nog tvärtemot du. Jag blir låst och sitter och hänger istället. Min hjärna håller låda på nättera istället och det har alltid varit mitt stora problem. Om man bara kunde stänga av den när man ville det!!!



Svar på dina kommentarer i min blogg...



Hahaha, tror inte du är lat vad gäller det där ;) Ja, det är just allt skit under naglarna som får mig att hata dem mest... Och att man måste klippa dem så ofta :)



Japp, tror också det ordnar sig :) Hehe, nej, den bloggen är inte hemlig, den är bara låst för att inte vem som helst ska läsa vissa grejer :)

2009-12-03 @ 22:09:02
URL: http://www.metrobloggen.se/DamnCat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0