Dags att blogga igen

Nu är det dags att blogga igen för motivationen. Jag har sååå lite kvar att jag bara ska klara det. Jag har gått på helfart igen. Vågen stod imorse på 64,9kg jag vill gärna ner till 58 eller så...

Tänk att jag då gått ner 30kg på förhoppningsvis mindre än ett år och från storlek 48 i kläder till 38 eller 36. sanslöst...men jag förstår det inte riktigt själv. Har inte mått så bra med mig själv som jag hade hoppats på, visst känner jag mig bättre att jag gått ner i vikt men inte så mycket bättre som jag trodde. Men framförallt har jag mer energi. Tänk att jag kunde äta i så många månader och ändå hålla vikten av. Jag har lovat mig själv att om jag håller vikten av i 2 år ska jag ge mig själv en bukplastik som present.

JuJitsu träningen går bra och jag tror jag verkligen hittat något som passar mig, dit jag verkligen går. Har nu gult bälte, men skadade knät i ett kast förra veckan så får vila lite men har iaf lagt undan kryckorna sen i lördags :)

Här nedan kommer ett nytaget foto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0