Sista och första dagen av mitt liv.

Så känner jag mig just nu. Igår var jag och handlade lite nya kläder på Esprit som blivit min favoritbutik för övrigt. Iaf så behövdejag nya jeans för de andra börjar bli för stora. Jag har nu alltså storlek 27 i midjan. Hittade även en snygg svart jeanskjol som jag fick ha storlek 32 i!!! Toppar fick jag ha small i. Detta är sanslöst och nu börjar jag känna att det räcker...det jag går ner nu tar inte mer på magen utan istället blir jag knotig på andra ställen och det vill jag inte. Antagligen tar det inte mer på magen för det är skinn som är där...och det är ju itne så lätt att banta bort. Maken har lovat mig en bukplastik om 2 år om jag lyckas behålla vikten stadig tills dess. Då ger jag samtidigt min hud lite tid att dra ihop sig.

Så jag satte mitt huvudmål på 62kg. När jag nådde 62 sänkte jag det till 58. Nu är jag på 60,5. Jag är KLAR! Nu ska jag abra behålla vikten av, nu börjar livet, det nya livet där jag måste behärska mitt ätande. Jag har gjort detta i höstas också och då gick det bra. Men jag är samtiigt rädd. Men jag SKA klara detta.

Städade ur min garderob för sista gången på länge igår. En sopsäck blev det, men nu vet jag iaf att alla kläder jag har kvar passar mig, även om vissa är lite stora så funkar det.

Jag är så extremt tacksam att jag fann Xtravaganza, de har lyckats hjälpa mig så oerhört mycket. Dessvärre ser jag mig fortfarande som ganska kraftig men ibland ser jag hur fin jag är nu. Går till en psykolog för att lära mig självacceptans för att tycka mer om mig själv. Det tycker jag faktiskt att jag är värd. :) Min veckouppgift är att jag ska se min kvinnlighet..hur tusan gör man det? Någon som har tips?

Idag, första dagen jag ter igen så bestod frukosten av havregrynsgröt med linfrön, solrosfrön, osötad äppelmos och lite mjölk samt ett egg. Lunchen bestod av en sallad, lite makrill i tomat och feta ost till salladen. Middagen kommer bestå av sallad med feta ost, grillat kycklingbröst och lite varma grönsaker. Dricker fortfarde soppa mellan målen för att inte avsluta allt på en gång.

Nedan kommer ett foto på hur jag ser ut i helfigur nu.


Kommentarer
Postat av: Anna

Men herregud så vacker du är!!!!!!!!!! Vilken skillnad! Verkligen otroligt bra kämpat. Jag önskar jag hade så bra självdisciplin som dig :)



Jag sitter fortfarande med öppen mun :D

2009-02-27 @ 17:57:38
URL: http://mizzenn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh tack vad snäll du är rodnar Jag har bytt msn föresten till [email protected] adda mig gärna :)

2009-02-27 @ 19:10:08
Postat av: Nenna & David

Supersnyggt! Grattis! ler

2009-02-28 @ 09:58:40
Postat av: Morgan

Wow.....

snyyggt... grrrrrrrrrrrrrrrrrrr



Kram

2009-03-03 @ 19:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0