WOW, två inlägg på en dag..otroligt...

Så nu är middagen avklarad.Känner mig proppmätt efter en kycklingfile med lite mozzarella ost på och grönsallad med fetaost. Har fått gjort en hel del idag.

Första dagen sedan jag började med penicillinen för halsfluss som jag känner att den verkligen gjort någon nytta. Började med att lägga upp fyra par byxor åt maken som var för långa. Har dragit ut på det länge nog. Sen tog jag itu med en del i köket typ tömma diskmaskin sortera sopor och sådant skoj...eller kanske inte så jäkla skoj...
Sen Startade jag lite tvätt och sorterade tvätt. Sen var det typ lunch...efter lunch fick jag sån grym halsbränna och mådde lite illa så jag gick faktiskt och vilade en stund. När jag vaknade hade maken varit så snäll och skurat köket och toaletten. Så det enda jag ahde kvar att göra då var damma, vattna blommor, sedan dammsuga. maken lovade att han skulle torka golven ikväll.

Imorgon kommer ett par vänner till oss hoppas jag. Det ska bli superskoj, var så längesedan vi träffades och vuxet umgämge saknas, hehe.

Nu tänkte jag ta en kopp te och slappa lite för det behöver jag verkligen. Oh, en sak till...apropå psykologens läxa till mig köpte jag en terapitröja som jag kallar den, haha! Det är en tröja jag aldrig annars skulle köpa då det står både beuatiful och gorgeous på den. Men vi får väl se om jag kan förmå mig själv att använda den för tröjan e faktiskt superfin :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0