Is it true? Is it over?

Idag har jag faktiskt haft det trevligt. På förmiddagen mös jag och maken och kollade på Transformers. Först hade jag fått frukost på sängen. Sedan var jag hos Louise på Poshshop och fixade iordning naglarna. Sen var vi och åt på Sillen och Makrillen för att fira min födelsedag. Det var vi 4, mamma, pappa, daniel och ulrica. Väldigt trevligt även om maten inte var den bästa...sen åkte vi hem till mamma och pappa och efter en stund började jag känna mig nere igen..suck...
Imorgon åker mamma och pappa, hoppas veckan går snabbt,

Jag vill låta er höra två underbara sånger. Den första tillägnad farfar och den andra lite mitt humör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0