It's been awhile....

Det var ettt ag sedan jag bloggade nu. Inte så där upermycket har hänt egentlgen. Har varit underbart väder. Upptäckt att jag inte tycker det är så olidligt varmt som många andra tycker, jag njuter i fulla drag :) Blev nog värmeskadad i USA, lol.

Poolen igår hade 34 grader, det var dock inte så svalkande. Men ändå rätt gött att flyta omkring där. Jobbet går kanon och jag älskar verkligen att gå dit varje morgon. Hoppas bara sommaren inte blir för död på telefonen för då kommer jag bli rastlös...blir det när det finns för lite att göra...

David har stakat ut lite till uterummet och nu är plasnen att börja gräva och måla klart huset. Jag har tagit ledigt mån-ons nästa vecka. Tror inte jqag kommer våga klättra upp och måla men kanske kanske jag klarar gräva lite? Vem vet...

Danielle och Eric går på simskolan varje dag och idag hade de varit superduktiga :) Jag har blivit öm i gommen men fattar inte varför..har inte ätit ngt vasst...
På fredag är det familjefest hos brodern och det ska bli intressant. Lördag är det 50års kalas hos min morbror.

Nu har jag läst ut bok 3 i twilight serien och den är fortfarande lika bra :) Mycket mer har jag inte att skriva.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0