Bloggdags

Fick höra lite tjat om att jag inte bloggat på ett tag så+ tänkte jag får väl göra det ;)

Har varit några relativt lugna dagar nu sedan kusinerna åkte hem, givetvis saknar vi dem massor. Förhoppningsvis kan de hälsa på oss om några år. Igår umgicks vi med heather och hennes söner. Åt kvällsmat på golden corral där hennes man jobbar. Innan dess hade vi badat i poolen. På morgonen var vi nere på microcenter och köpte ram minne till våra datorer.

Idag ska vi kika på huset de har lagt bud på sen äta lunch sen låta barnen leka på ett inomhus lekgrejs. Efter det ska vi hem till jim och linda och grilla tror jag. Funderar på att ta en sväng till walmart för att köpa ett spel jag vill ha med mig hem.

På lördag bär det av till Tennesse :)

Vi var på renessaince festivalen i söndags, det var varmt som tusan men barnen hade skoj :) Har inga foton på det i datorn ännu men jag lägger in några andra här nedanför :)







Otroligt hur kladdiga händer eric lyckades få från EN marshmallow...

SIst men inte minst....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0