Dagens Bravader

Idag började dagen med att vi vaknade givetvis...lol. Barnen sov relativt länge och till sist var alla vakna klockan 9. Då åt vi frukost och sedan gjorde vi oss iordning för att bege oss till jim och linda. Vi skulle dit och fixa det sista på deras golv som vi planerat med jim. När vi kom dit sitter det en lapp på dörren där jim skrivit vart han gömt yckeln, den var dock på svenska hehe. Sen när vi kom in hade han lämnat en lapp med vad som skullle göras, först på engelska och sedan på svenska.

När vi var klara där kom sonya och chris för att hämta kait som hade varit med oss. Sedan begav vi oss hemåt för att fixa en snabb lunch och duscha. När det var klart begav vi oss ner för att hämta jim på jobb. När vi gjort det åkte vi till dobbins airforce base för att handla lite grejer efter det hämtade vi jims bil och åkte till microcenter för att inhandla lite saker där. På vägen hem var jag lite irriterad över att jag ahde missat bil stickersarna på dobbins och vi ka inte åka dit utan jim för han måste visa sitt militär id. Men david visste at det fanns en annan liknande asffär i marietta så vi åkte dit och där hittade vi mina klistermärken samt att danielle rev ner en hylla, pinsamt värre...sedan när vi ska in i bilen känner vi en odör...jodå herr eric hade bajsat i byxorna *suck*
Så väl hemma var det bara att släna in honom i duschen samla ihop tvätt och gå och tvätta. Men nu ahr jag iaf ingen tvätt liggandes. David fixade kvällsmaten som bestod av spaghetti ochköttfärssås medans jag packade ner sakerna vi inhandlat idag och endel packade jag upp héhe. Här kommer några foto, först två kepsar till pappa som han ville se foto på (den första är blå och den andra röd men färgerna b lv skumma på fotot) och sedan min nyakeps och till sist ett par foto på barnen från flygplatsen i köpenhamn när vi skulle hit. Saknar er där hemma *kram*










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0