Trött



Idag är jag riktigt trött. Har precis vilat lite. Barnen sov nämligen i tält igårkväll hos grandma och grandpa men eric ringde och ville hem så vi åkte dit men då sov han redan hehe. Så blev en sen kväll.

Imorse var jag på återkontroll hos doktorn och ögonen ser bra ut. Att jag ser halos som han kallar det ska försvinna och just nu har jag 20/20 när jag använder båda ögonen men han säger att synen kommer fortsätta förbättras framöver när det läker. Så bara att fortsätta med dropparna och vara glad :)

Igår på dagen höll vi på med Jim och Lindas trädäck och idag ska vi slutföra det genom att försegla med någon slags lack. I förrgår var i i Atlanta på akvariumet och barnen älskade det verkligen, här kommer lite foto från den dagen.









Dagen innan dess var vi på stone mountain park och det tyckte barnen var skoj men det var en lång dag och eric insisterade hela vägen ner från berget att vi borde ha tagit linbanan ner igen för han höll faktiskt på att smälta, haha :) P=å kvällen var det dags för lasershowen och det tyckte eric var för hög musik så han höll för öronen hela tiden, här kommer bilder.



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0