10 days til D-day

Nu är det 10 dagar tills vi åker, här räknas det ner för fullt och det går snabbt. Danielle kryssar i kalendern varje dag men igår tänkte hon att om man kryssar mer än en dag kanske det går snabbare så hon kryssade några dagar extra...dessvärre hjälpte det inte hehe. men det var ju ett tappert försök.

Börjar bli jobbigt att ge Danielle penicillinen nu när hon känner sig frisk, klart man inte vill ta medicin då och penicillin är ju inte världens godaste heller...

Igår var en bra dag på jobb sen hem till mamma och pappa och hämta barnen. Jag kom lagom så jag fick mat där med. Sen var det hem  och fixa lite med pappersarbete. När det var klart plockade jag upp här hemma sen satte jag mig ner och kopplade av. Kollade på greys anatomy och efter det gick vi och la oss, så idag känner jag mig rätt utvilad.

Idag är det inga större planer på g, bara jobba sen hem :)

Kram till er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0