All you can eat

Kom precis hem från en all you can eat buffe. Det var all you can eat meat. Herrejäklar vad mätt jag är...vi var där allihopa för att fira Jims födelsedag. Väldigt trevligt var det.

Idag vaknade jag relativt tidigt, sedan hade jag en läkartid klockan 9 för att kolla ögonen, allt ser perfekt ut. Ska på en koll till den 3e. Efter det åkte vi hem till jim och linda och började hjälpa dem med deras veranda. Jag och Linda åkte till petsmart och shoppade loss lite. Sen hem och inväntade sonya med familj. När de hade kommit åkte vi tjejer och handlade till Stone Mountain utflukten vi ska på imorgon. Sen kom vi tillbaka, jkag passade på att tvätta lite när vi ändå var hos jim och linda så pass länge. Sen åkte vi hem och gjorde oss iordning för kvällen.

Ska bli skoj att åka till stone mountain imorgon och se vad barnen tycker. Barnen älskar sina kusiner och kusinerna älskar dem så allt går jättebra, kommer foto sen.

Nu avslutar jag för idag med ett foto nyss taget på mig utan glasögon, tjoho :)


Kommentarer
Postat av: irene

Hej hoppas ni har det bra där borta...Kul för dig att bli av med dina glasögon...kram Irene från Gbg

2009-06-03 @ 07:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0