Äntligen

Äntligen verkar vi vara på spår igen. penicillinen verkar och Danielle mår bättre. Ikväll var det avslutning på himlakul och det var trevligt.

Helgen var ganska busy med att göra lite saker hemma så som klippa gräset, städa och tvätta i lördags. sedan åkte vi till mamma och pappa och grillade. När vi var där hjälpte jag dem lite med att klippa deras gräs och olja deras lilla däck vid ytterdörren, sandlådan och en bit staket. David och pappa satte upp deras pool. Det var en super trevlig käll och jag är glad när jag kan göra något för dem. Barnen somnade där så de fick sova kvar. På söndagsmorgon när jag vaknade beslöt jag att låta david sova medans jag åkte och handlade och hämtade barnen. Jag köpte ett fint kort och en liten ros till mamma och pappa, eller kortet avr till båda då jag skrev några ord om hur jag kännder för dem och hur mycket de betyder för mig, rosen var en morsdags present till mamma då vi inte är hemma då det är mors dag.

Resan närmar sig med stormsteg och nu börjar jag nästan få lite resefeber. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0