Dagisutflykt med mera

Har inte bloggat på ett tag för jag ahr inte hunnit. Har haft fullt upp. Förra veckan var Eric dålig så jag fick vaa hemma på tisdagen och sedan var jag tjänsteledig på onsdagen och torsdagen.

På onsdagen var det läkarbesök och sedan erics logoped. På torsdagen var det utflykt med dagis till ängelholms hembygdspark. Nedan kommer lite foto :)

Dottern med bästa kompisen



Eric å bästa kompisen



Eric


Danielle


Danielle och Eric


Danielle med glass ;)


Eric glad :)


Danielle i sitt esse...


Marscherande Eric


Danielle the poser ;)


Allt i allt hade vi en supertrevlig dag med korvgrillning och lek :) Helgen rullade på och det gjordes en hel del arbete i trädgården. Eric lekte massor med sin kompis Linus och Danielle sov över hos sin kompis Amanda. Lördagskvällen tillbringade vi i gott sällskap med Linus föräldrar och grillade :) Vi passade Attila i helgen och det gick bra, han sov faktiskt en hel del för han var helt slut efter att vara ute så mycket och busa :)

Ska försöka ta foto på toaletten där uppe nu när den är nästan klar.
Idag har jag jobbat och när jag kom hem satte jag igång och plocka upp. Nu är här fint, tvätten är vikt och David har dammsugit. Nu ska jag bara ta det lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0