Fredag

Idag har det varit en händelserik dag. Började dagen med att fixa och vika sista tvätten. Sen ta´fram frukost åt mig och resterande familj som var hemma. Sen åkte jag lite efter 9 för att lämna av Flippelippan hos mamma och pappa. Sen därifrån till att fixa naglarna. Alltid lika trevligt att sitta där och snacka skit i två timmar hehe., Resultatet blev kanon:



Efter det åkte jag till väla för att uträtta några ärenden. Herrewjävlar med folk där vad. Jag gillar inte när det är så mycket folk. Men fick iaf gjort vad jag skulle. Sen åkte jag förbi BK och sen ner till min bror för att äta lunch med honom. Alltid trevligt när vi har chansen att göra det tycker jag. Jag frågade om han kunde klippa vårt gräs nu när vi är borta óch det var inga problem :)
Efter det åkte jag hem och slappnade faktiskt av lite medans maken klippte gräset och fejade där ute. Sen ´när han var klar åkte vi till mamma och pappa igen men denna gången för att lämna Billy (kaninen). Vi ville gärna lämna dem idag så jag kan städa i lugn och ro imorgon. Samt att vi inte får plats alla i bilen hehe. Vi tog hem mammas bil så vi kan köra in till dem imorgon med den.
När vi kom hem fortsatte jag packa, packade barnens leksaksväskor och plockade och gjorde lite saker som skulle göras innan vi åker. Sen löagade jag mat och sen har jag faktiskt slappnat av med lite spring då och då när jag kommer på något. Nu är det bara en väska som ska stängas och låsas och bäras ut i bilen och det är Davids. Jag är rätt trött så nu ska jag bara slappa lite till medans min lermask blir klar för att tvättas bort. Så här ser en trött Mia ut...



Imorgon bär det av hemifrån, även om det bara är till västergård då, hehe.

kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0