Fredag

Idag är det fredag och jag är hemma med en sjuk dotter. David var hemma med henne igår så idag är det min tur. Hon ska till doktorn 1015 för så här kan vi inte ha det att hon är frisk en vecka och sen blir dålig igen. Hon klagar över ont i halsen så bäst att kolla upp det så allt är ok tills vi ska åka.
igår tog jag ur hennes örhången för plopparna på baksidan hade gett henne sår bakom örat. Nu vill hon aldrig mer ha örhängen säger hon...hehe.

Annars var det en lugn dag igår. Har funderat på att köpa en spikmatta för jag ahr en del problem med ryggen. Någon som har erfarenhet a dem? Det får dock bli när kassan tillåter det. Annars idag händer det itne så mycket mer än att jag ska köra ner till Malmö ikväll på en företagsfest. Ska inte dricka något men kommer bli skoj ändå.

Vikten stod idag på 61,3kg och jag fortsätter med helfarten :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej tjejjen! Jag har kört med en shaktimatta i drygt ett halvår nu och kan lätt säga att det är bland det värdefullaste jag har hemma. Det har hjälpt oerhört mot min ryggvärk och även för spänningshuvudvärken jag brukar ha. Sen så sover jag mycket bättre då man blir sådär skönt avslappnad och varm i hela kroppen. Väl investerade pengar tycker jag :) Vad fint ni har fått det hemma förresten :)

Kram

2009-05-11 @ 11:20:48
URL: http://mizzenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0