Intralase LASIK

Jag kan se utan glasögon!!! Visst inte helt hundra ännu men nästintill lika bra som md glasögon tidigare. Det kommer bli toppen. Än så länge har jag lite glorior runt ljus så att säga men det är vanligt. Det fördsvinner inom kort.

Operationen gick alltså bra men jag hade rejält ont efteråt i några timmar. Men nu i efterhand så var det helt klart värt det. Tänk allt jag nu kan göra...dyka och kunna se under vattnet, slippa leta efter glasögonen om barnen behöver något på nat5ten eller om jag själv måste upp av någon anledning, slippa linser på träningen, slippa regn stänk på brillorna, slippa linser för att kunna ha mina solglasögon...ja det är oändligt många skillnader.

Mina ögon är lite svullna och jag ska tillbaka på återbesök imorgon bitti. Har typ en miljon olika droppar jag ska använda, haha eller det känns som det iaf.

Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0