Onsdag

Idag gick vi och åt frukost när vi vaknat sen gick vi hem och gjorde oss iordning i lugn och ro. Vi var tvungna att åka till Walmart och lämna tillbaka DVD spelaren vi köpt då det inte gick att koppla till någon av våra tv apparater här. När vi gjort det åkte vi på lekplats jakt. Vi var på tre olika lekplatser och sedan åkte vi och åt lunch på ett all u can eat ställe som heter Golden Corall. Barnen älskade det stället och där fick vi även träffat vår vän Jay som nu är manager där. Han var överraskad över att se oss och när vi var klara där åkte vi och mötte upp med hans fru Heather vår gamla goda vän :)
Var verkligen skoj att träffa henne igen och hon följde med oss hit till hotellet och badade i vår pool och hade skoj. Hon åkte hem nu för en stund sedan. Hennes son Evan och våra barn lekte fint och hennes lilla Owen som bara är tre veckor var söt, det kan vara trevligt att låna bebis men skönt att lämna tillbaka dem, hehe.
När hon hade åkt gick vi och badade lite till i poolen för barnen tjatade så. Sen kom vi in, duschade av oss och nu har barnen gått och lagt sig.
Danielle har fått något slags nässel utslag som går bort när jag smörjer henne med hydrokortision salva men kommer igen. Jag börjar misstänka att det är att pool vattnet är så klorat.
Ikväll gick vi även in till the social som de kallar det.. Under ett par timmar på kvällen har hotellet gratis snacks och dricka åt alla gäster och idag var det en restaurang som heter Los Reyos som sponsrade kvällen. Det innebar tacos , så kvällsmaten fixades lätt idag, hehe :)

Imorgon ska David till the DMV och fixa sitt körkort klockan 12 och jag ska vara på min synundersökning klockan nio. Måste komma ihåg att ta med mig telefonen så jag kan ringa david när han ska hämta mig för jag kommer tydligen vara lite blind ett tag.
Nu är det dags att slappa lite och jag avslutar med ett foto på mig, Danielle och Owen (Eric i bakgrunden).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0